سانای

سانای

سانای

سانای

ترفندهای سفارش درست کابینت فلزی در طراحی داخلی آشپزخانه

عنوان:راه های سفارش به جا کابینت ام دی اف در طراحی  داخلی آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

این روزها طرفدارانMDF بسیار بیشتر از کابینت های فلزی است.شاید بازار پررونق را باید مدیون ظاهر مدرنی دانست که این مدل کابینت به آشپزخانه شما می دهند.البته این را هم نباید از قلم انداخت که  جنس مرغوب MDF  در برابر آتش، رطوبت، مواد شیمیایی و باکتری بسیار مقاوم است. سبکی، قابلیت اجرای طرح های خلاقانه، که نتیجه ی عدم محدودیت در اشکال و ابعاد موجود است را هم به این مزایا اضافه کنید.کابینت های فلزی ازورق آهن سفید یعنی همان گالوانیزه 60 صدم ساخته میشوند. صرفنظرازقیمت پایین این کابینتها،لبه های تیزدرها و ورقه ای فلزی خشن به کاررفته درآن مشکل ساز هستند.

 رنگ این کابینت ها پس ازمدتی پوسته پوسته وکنده میشود. بازوبسته کردن درهای آن پرسروصدا است. همچنین دربرخی مواقع امکان برق گرفتگی به علت اتصالی سیمهای برق وجود دارد.. اگرکابینتهای شما در چیدمان آشپزخانه فلزی باشد حتما میدانید که آنها پس ازچند سال دچار پوسیدگی می شوند پوسیدگی های جزیی را بتراشید تا برطرف شوند وآن قسمت را با محلول ضدزنگ بپوشانید و سپس رنگ بزنید درضمن میتوان مشکل ریزش رنگ کابینت بدنه فلزی را با استفاده ازرنگ استاتیک برطرف کرد.

اگر می خواهید از MDFاستفاده کنید باید بدانید که نگهداری آن دقت بیشتری میطلبد.هیچوقت نباید کابینت های MDF را با آب بشویید.حتی اگر فروشنده به شما گفت کابینت شما ضدآب است.MDFمقاوم به آب وجود  ندارد. فقط درجه مقاومت آنها در برابر رطوبت متفاوت است.برای تمیز کردن آنها از دستمال نمدار و یک شوینده ی ملایم استفاده کنید.چیزی کهMDF را کمی برای سلامتی خطرناک می کند فرمالدیید به کار رفته در رزینی است که ذرات چوب را به یکدیگر می چسباندکه طبق استانداردهای تعریف شده باید به مقدار کم استفاده شود.(فرمالدیید ماده ای به شکل گاز یا مایع و بدون رنگ همراه با بوی تند شبیه به بوی ادویه جات است) فرمالدیید موجب اختلالات دستگاه تنفسی، بروز آسم، سرطان بینی و یا سرطان های دیگر در افرادی که با این ماده تماس دارند، می شود. این ماده در صورتی که روی پوست دست و صورت بریزد موجب خوردگی و آسیب شدید به پوست می شود.اما با وجود این ویژگی های نگران کننده ی فرمالدیید،مقدار آن در ساخت ام دی اف به اندازه ای نیست که باعث نگرانی زیادی شود. اما بخار شدن فرمالدیید به کار رفته در آن می تواند هوای خانه را آلوده کند و موجب اختلالات تنفسی به خصوص در کودکان شود که البته برای پوشاندن سطح آن از لایه هایی که معمولا از جنس پلی وینیل هستند استفاده می کنند.

راه به صرفه تر هم از نظر قیمت و هم داشتن بهترین کیفیت ترکیب گزینه های انتخابی موجود با هم است! کابینت های رایج در بازار از انواع بدنه و در فلزی، بدنه فلزی و در لترونی، بدنه فلزی و در MDF ، بدنه لترون و در MDF، بدنه MDF و در MDF، و در MDF و در پروفیل هستند که برای طراحی آشپزخانه به کار میرود.یک راه دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی صرفه این است که  برای کابینت‌های د‌یواری، که ارتفاع استاند‌ارد‌ آنها ۷۰ سانتیمتر است، از کابینت‌های لترونی (د‌ر ایران به نئوپان‌هایی که توسط لترون روکش می‌شوند‌، لترون گفته می‌شود‌) استفاد‌ه کنیم‌ و برای کابینت‌های زمینی که ارتفاع استاند‌ارد‌ آنها ۹۰ سانتیمتر است، ازMDF‎یا فلز که جنس مقاوم‌تری د‌ر برابر رطوبت د‌ارند‌، بهره گرفت.همچنین می توانید از کابینت هایی استفاده کنید که اسکلت فلزی و درهای MDFدارند

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

لیست مسافرخانه های 5 ستاره و زیبا در کوالالامپور و آشنایی مسیر های معروف دبی

عنوان : ورود به دبی و دیدن زیبایی ها کشور توریستی دبی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

اگر برای اقامت در دبی به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی ( Hotel Dubai Golden Score ) با ۱۵۵ اتاق مجهز و راحت یکی از گزینه های انتخابی شماست و این هتل آپارتمان از بهترین هتل آپارتمان های دبی می باشد. کارکنان پذیرش هتل ، بطور شبانه روزی پاسخگوی مسافرین می باشند .

اتاق های هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی تمیز و راحت بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی می باشند . با اقامت در هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا در سونا به استراحت بپردازید . علاقه مندان به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل اوقات خود را با فعالیت های ورزشی بگذرانند .

هتل با داشتن فروشگاه های متعدد سوغات و هدایا به خود می بالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

به درخواست میهمانان خدمات اتومبیل کرایه نیز در هتل تدارک دیده شده و در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

همچنین قبل از بازدید از اماکن گردشگری و مراکز خرید دبی می توانید از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را دریافت کنید .

از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی می توان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، نقل و انتقال فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل و تهویه اشاره کرد .هتل تایم اسکوئر در منطقه Deira دبی قرار گرفته است این هتل ۳ ستاره در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده است از هتل تایم اسکوئر تا مرکز خرید Al Ghurair باید ۵ دقیقه پیاده روی کنید .همچنین فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۱۵ دقیقه ای هتل واقع شده است . هتل تایم اسکوئر از موقعیت بسیار خوب دسترسی به مکان های دیدنی و تاریخی شهر بهره مند می باشد.

 این هتل ۳ ستاره دارای ۴۷ اتاق لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. میهمانان می توانند با سفارش نیازمندیهای خود ، در اتاق راحت خود بنشینند و به چک کردن ایمیل هایشان بپردازند. میهمانان می توانند از صرف غذا در سالن رستوران هتل لذت ببرند. بعلاوه هتل تایم اسکوئر به شما این اطمینان را می دهد که در طول اقامتتان تفریحات و سرگرمی های بسیاری برای شما در نظر گرفته شده است.این هتل مکانی ایده آل و آرامش بخش و راحت برای اقامت شما می باشد.

امکانات هتل تایم اسکوئر:

کرایه ماشین ، خدمات تورها ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، پارکینگ ، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق و....

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند.

هتل نخلستان دبی

هتل نخلستان دبی

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

هتل نخلستان دبی

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به فرانسه , مهاجرت به اروپا ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به ترکیه

فردی که به خاطرعلاقه اش لباس عروسکی پوشید!!

عنوان:تاثیرلبخند زدن برروی طول‌ عمر

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

“چشم‌های شما آینه‌ی روح‌تان است! ” جمله‌ای که این روزها خیلی پیش‌پا افتاده و معمولی است، اما به نظر می‌رسد که امروز علم آن را تایید می‌کند. دانشگاه اوریبروی سوئد مطالعه‌ای روی ۴۲۸ نفر انجام داد تا مشخص کند آیا ارتباطی بین رنگ چشم و ویژگی‌های شخصیتی وجود دارد یا خیر.دکتر آنتونی فالون از دانشگاه ادینبرو می‌گوید: “چشم به لحاظ عصب‌شناختی چنان با مغز مرتبط است که می‌توان گفت تنها قسمت مغز است که از بیرون دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که چشم رابطه‌ای اساسی با عملکرد مغز دارد.در ادامه فهرستی از رنگ چشم‌ها می‌بینیم:  چشم‌های قهوه‌ای/سیاه شما ذاتا رهبر هستید، و ظاهرا آفریده شده‌اید که مردم را در زندگی هدایت کنید. کسانی که رنگ چشم‌شان تیره است احتمالا آدم‌های سازگارتری نیز هستند. شما چندان اهل نوشیدنی نیستید و عاشق ورزش کردن هستید. قدرت نهفته‌‌تان را پیدا کنید تا بتوانید بر جهان حکم‌فرمایی کنید. چشم‌های آبی
شما قدرت جسمانی و درونی فوق‌العاده‌ای دارید، هرچند گاهی درک این قدرت برای‌ آدم‌ها یک کشمکش درونی است. مردم غالبا خیلی سریع و قبل از شناختن شما در موردتان قضاوت می‌کنند. آنها شما را ضعیف و خجالتی می‌بینند. هرچند، مشخص شده‌است که زنان چشم‌ آبی درد زایمان را بهتر تحمل می‌کنند. شما همچنین می‌توانید در مهار چند گونه اضطراب و افسردگی بهتر عمل کنید. جاه‌طلب، باهوش و کنجکاو هستید و در زندگی حرفه‌ای هیچ چیز سد راه شما نمی‌شود. چشم‌های خاکستری
این رنگ چشم به طور باورنکردنی کم‌یاب است. چشم‌های خاکستری در واقع سایه‌ای از رنگ آبی دارند که کمی تیره‌تر است. شما یک شخص فوق‌العاده متعادل هستید اما یک قسمت نهفته از شما هست که کنترل آن دشوار به نظر می‌رسد. شما احتمالا یک شخصیت تدافعی دارید و برای گذشتن از موانع، دیگران را مجبور می‌کنید سخت کار کنند. چشم‌های عسلی
عسلی نیز یکی از سایه‌رنگ‌های نادر است. این باعث می‌شود که بسیاری از چشم‌عسلی‌ها از سنین کم این جمله را بشنوند: “تو آدم خاصی هستی! ” شما احتمالا مستقل، دارای اعتماد به نفس بالا و خودانگیخته هستید. پیش‌بینی و شناختن شخصیت شما می‌تواند کمی دشوار باشد، اما چه اشکالی دارد آدم‌هایی که در زندگی شما هستند برای تایید شما کمی بیش‌تر تلاش کنند! چشم‌های سبز
اگر چشم‌های‌تان سبز است، احتمالا آدمی جذاب و رمزآلود هستید. چشمان سبز گیرایی خاصی برای آدم‌ها دارند و اغلب شهوت‌انگیز دیده می‌شوند. شما قابل پیش‌بینی نیستید اما به راحتی‌ هم خشمگین نمی‌شوید. خلاق هستید و زمانی که تحت فشار هستید به خوبی از عهده‌ی کارها برمی‌آیید.


















در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

شیوه های خرید کت و شلوار داماد

عنوان: نکته های طلایی خرید خاص ترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های انتخاب کت و شلوار دامادی از مهمترین نکاتی است که لازم است هر دامادی در برگزاری مراسم عروسی به آن توجه داشته باشد. کت و شلوار لباسی رسمی و در عین حال زیباست که اغلب آقایان، آن را برای محافل مختلف می پسندند، اما یقیناً انتخاب این نوع پوشش، نکاتی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. کت و شلوار از آن دسته لباس هایی است که گروه خاصی از آقایان آن را در هر فضایی می پسندند و همواره سعی دارند تا شکل این لباس را با محل مورد نظر خود هماهنگ کنند. یقیناً یک کت و شلوار براق برای محل کار هیچ مردی مناسب نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً در محل کار، مهمانی ها یا سایر محافل ترجیح می دهید. لباس رسمی بپوشید، کت و شلوار بهترین گزینه است اما بهتر است قبل از خرید چند توصیه را نیز درنظر بگیرید تا بهترین و مناسب ترین کت و شلوار را بخرید.مد کت نخستین نکته در خرید این نوع لباس آن است که باید بدانید کدام مدل کت، مورد نظر است. شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند، اما به عنوان مثال باید بگوییم کت هایی که دکمه های کمتری دارند رسمی تر بوده و برای مهمانی ها و مجالس رسمی مناسب است. کت و شلوارهای رسمی معمولاً رنگ های تیره دارند و پارچه های آن ها ساده تر است. بنابراین کت هایی با رنگ روشن و طرح دار یا براق نمی توانند گزینه مناسبی برای جلسات یا مهمانی های رسمی باشند.

اقلام مورد نیاز برای یک داماد خوش تیپ حالا کمی با تاریخچه پیدایش کت ها آشنا شدیم بد نیست به طور مختصر اشاره کنیم که یک داماد خوش تیپ باید حواسش یه چه نکاتی باشد و در یک کلام برای تبدیل شدن به یک شاداماد چه چیزهایی لازم است. قبل از هر چیز یک دست کت‌و‌شلوار که دقیقا قالب بدن‌تان باشد. دکمه شلوار باید به راحتی بسته شود، وقتی ‌می‌نشینید با آن راحت باشید و پاچه شلوار یک سوم قد کفش‌تان را بپوشاند. پیراهنی که به کت مورد نظرتان بخورد، سایز مناسبی داشته باشد و در ناحیه گردن، آستین، کمر، شکم و شانه دقیقا اندازه باشد. جلیقه‌ای که دکمه‌هایش درست زیر خط دکمه‌های کت‌تان قرار بگیرد و لبه پایینی آن روی کمر شلوارتان بیافتد.

کفشی که به کت و شلوارتان بخورد و وقتی آن را می‌پوشید در آن راحت باشید. یادتان باشد بهترین زمان برای خرید کفش، شب‌هاست چرا که در این ساعت ها پاهای‌تان حداکثر ورم ممکن را کرده‌اند. اگر صبح کفش را بخرید در روز عروسی که زیاد روی پاهای‌تان می‌ایستید آخرهای .شب پای‌تان ورم می‌کند و کفش پای‌تان را می‌زند ارتباط قد و کت
افرادی که قد متوسط یا کوتاهی دارند باید به یاد داشته باشند کت های دو دکمه بهتر و برای قد بلندها کت هایی که سه دکمه دارند مناسب تر است. افراد چاق بهتر است کت هایی را که دو چاک در قسمت پشت دارند انتخاب کنند تا قدری لاغرتر به نظر بیایند.

اندازه کت
یکی دیگر از موارد مهم در خرید کت و شلوار آن است که کت باید کاملاً اندازه شما باشد. بیش از حد گشاد یا تنگ بودن کت تصویری زشت از شما نشان خواهد داد. هنگام خرید دقت داشته باشید کت مورد نظر شما در قسمت سر شانه باید کاملاً مناسب با اندازه عرض شانه های شما باشد. اصلاً هم به این موضوع فکر نکنید که با پوشیدن یک پولیور می توانید کتی را که یک سایز بزرگ تر است، اندازه تن تان کنید.

آستین کت
دقت داشته باشید که اندازه آستین هم در جلوه بیشتر لباس بسیار مهم است. آستین کت نباید خیلی بلند باشد، بهترین اندازه برای آستین این است که آستین پیراهن شما یک سانتی متر از زیر آستین کت بیرون باشد، یادتان باشد شلوارهای خیلی گشاد و بلند هم از زیبایی لباس شما کم خواهد کرد.

دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

اقامت کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای پناهندگی کانادا

عنوان: اطلاعاتی برای بدست اوردن اقامت دائم دانشجویان دارای ویزای تحصیلی کانادا

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد.

این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت. این کشور عضو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره می‌شود.

پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او یک کانادایی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت است و به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت دوم در کانادا، مستعمرهٔ سابق بریتانیای کبیر، زندگی می‌کند. فرماندار کل، توسط پادشاه و به توصیهٔ نخست وزیر منصوب می‌شود.

بر پایه آمار ۲۰۰۶ (میلادی)، ۱۳۸٬۰۷۵ فارسی‌زبان در کانادا زندگی می‌کنند.
 مهاجرت به کانادا و لیست مشاغل

متقاضی خوداشتغالی ، به منظور مهاجرت به کانادا باید قصد و توانایی ایجاد یک کار برای خویش در کانادا را داشته باشد. مهاجر باید نشان دهد که شغل پیشنهادی تولید درآمد کافی جهت تأمین زندگی خود و وابستگانش را می‌کند. کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان و … نمونه‌هایی از این گونه متقاضیان می‌باشند. لیست مشاغلی که از طریق این روش می‌توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند در زیر آمده است. توجه داشته باشید که هر کدام از عنوان‌های شغلی زیر در بر گیرنده بسیاری از مشاغل بوده.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.