سانای

سانای

سانای

سانای

آشنایی با دزدگیر اسمارت و ویژگی های آن

دزدگیر اسمارت S970 دارای ویژگی های کنترل از مسیر دور است همچنین امکان معین کردن دسترسی مدیران از راه دور در حافظه 1 تا 5 و تعیین تمام شدن شارژ سیمکارت و اطلاع آن به صاحب سیستم از روش ارتباط تلفنی با تلفن ثابت وجود دارد. دزدگیر اسمارت مناسب مکان های متوسط و بزرگ مثل ادارات، فروشگاه های بزرگ با چند خروجی – ورودی و همچنین ویلاها می باشد.
مشخصات دزدگیر اسمارت S970

دارای 9 زون با سیم و 2 زون بی سیم
داراى تایمر قابل تنظیم براى فعال و غیرفعال شدن در یک زمان مشخص
قابلیت ذخیره 100 گزارش اخیر همراه با تاریخ و ساعت
تنظیم زمان آژیر از 1 تا 400 ثانیه
ارسال نام زون هنگام آلارم
تقویم هجرى شمسى
کاربرى ساده و تنظیمات آسان دستگاه
دارای 5 حافظه مدیر ، 15 حافظه پیامک و 15 حافظه تماس
دارای 5 خروجی قابل کنترل به صورت لحظه ای و دائم برای درب باز کن و کنترل وسایل برقی از راه دور
قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه توسط اپلیکیشن موبایل نسخه اندروید و IOS
امکان بی صدا کردن آلارم و تک آژیر (Chirp Disable & Alarm Stop)
تماس از طریق سیم کارت و خط ثابت
گزارش دوره ای شارژ سیم کارت
تشخیص اتمام شارژ سیم کارت دستگاه و اعلام هشدار
آن از طریق خط تلفن ثابت
امکان متوقف کردن شماره گیری با وارد کردن رمز هنگام پخش پیام صوتی
تشخیص قطع شدن خط تلفن ثابت در صورت فعال بودن سیستم















شما می توانید برای دانلود نرم افزار دزدگیر اسمارت و دریافت کاتالوگ این محصول به صفحه آموزش نصب دزدگیر اسمارت و نرم افزار دزدگیر اسمارت مراجعه کنید.

2 زون بیسیم و 9 زون باسیم دزدگیر اسمارت

دزدگیر اماکنی که برای محافظت از مکانتان تهیه می کنید باید از چند زون پشتیبانی کند. هر زون به یک ناحیه گفته می شود. دزدگیر اسمارت با پشتیبانی از 2 زون بیسیم و 9 زون سیمی، به بهترین شکل می تواند از منازل و ساختمان شما محافظت کند. در صورتی که بعضی از مدل های دزدگیر اماکن با 4 زون سیمی که دارند، فقط از یک منزل کوچک می توانند محافظت کنند و مناطق بزرگتر و گسترده تر را نمی توانند حفاظت کنند.

برای هر زون و ریموت دزدگیر یک نام بگذارید!

دزدگیر اسمارت S970 این قابلیت را دارد که بتوانید به وسیله آن برای هر زون، نامی دلخواه انتخاب کنید. همچنین به هر ریموت یک نام اختصاص دهید و به هر خروجی یک نام مرتبط با نوع عملکرد دیوایس وصل شده به آن خروجی را بدهید. شما می توانید با ذخیره هر زون با نام مرتبط و مشخص، به آسانی سیستم دزدگیر اماکن خود را کنترل کنید.

امکانات هوشمند دزدگیر اسمارت

از بهترین قابلیت های دزدگیر اسمارت می توان به امکان تعیین دسترسی مدیران از راه دور در حافظه 1 تا 5، هشدار قطع برق اصلی به وسیله ارسال SMS، تشخیص اتمام شارژ سیمکارت و اعلام آن به مدیر سیستم از طریق تماس با خط ثابت شهری اشاره کرد. همچنین امکان تنظیم مدت زمان صدای آژیر از 1 تا 400 ثانیه و دینگ دانگ قابل کنترل به وسیله ریموت و نرم افزار موبایل وجود دارد.

کنترل دزدگیر اسمات از راه دور به وسیله موبایل

این امکان همیشه وجود دارد که از محل کار یا منزل شخصی دور شده باشید با این حال سیستم دزدگیر اماکن را اکتیو نکرده باشید. شما به جای اینکه مسافت طولانی را برای روشن کردن و در نظر گرفتن قابلیت های در دزدگیر طی کنید، امکان این را دارید به آسانی با موبایل و ارسال sms و یا حتی تلفن زدن، دزدگیر اماکنتان را فعال یا غیر فعال کنید.

روش های نصب لولای cabinet

گذشته از ابزارآلات مشترکی که در تمام مشاغل استفاده میشود، هر شغلی انیاز به ابزارهای خاص خود دارد.کار ساختمان سازی و بنایی هم از این قاعده مستثنی نیست.جهت ورود به این عرصه باید این اابزارآلات و نحوه کارایی هر نوع را آشنا باشید.

بسیاری از ابزارهای این حوزه تغییری نداشته و همچنان به شکل قبل تولید و مورد استفاده قرار میگیرند.اما ابزارهای بسیاری هم برای افزایش سرعت و دقت و همچنین راحتی کار وارد این صنعت شده است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.خرید لوازم ایمنی و کار به صورت آنلاین و عمده میتواند هزینه های شما را کاهش دهد و خرید با سرعت و با کیفیت کند.


پیمانکاران ساختمانی همواره باید از جدیدترین ابزارهای که برای کمک به کارشان وارد بازار میشود اطلاع داشته باشند تا بتوانند علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت کار، نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت نیروی کار خود در نظر داشته باشند.در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با لیستی از ابزارآلات دستی و ماشینی مورد نیاز برای کار ساخت و ساز آشنا کنیم.
برای معرفی این ابزارها به سراغ ابتدایی ترین موارد بنایی و ساخت و ساز خواهیم رفت :

لوازم ایمنی و لوازم نظافتی

ابتدایی ترین و اولین قدم برای انجام هرکار صنعتی و ساختمانی رعایت نکات ایمنی و بهداشتی است.صنعت ساختمان و بنایی نیز یکی از مشاغل سخت و پرریسک میباشد.باید دقت کنید که مهمترین ابزار شما به عنوان کسی که وارد بیزینس ساخت و ساز میشود، نیروی انسانی متخصص است.برای تامین امنیت و سلامت کارگران خود با در قدم اول تجهیزات ایمنی خود را تکمیل کنید.پس قدم اول تهیه لوازم ایمنی میباشد.

لیست لوازم و تجهیزات ایمنی ساختمانی

• لباس کار استاندارد
• کلاه ایمنی - برای کارگران و مهندسان
• کفش ایمنی - برای کارگران و مهندسان
• دستکش کار استاندارد
• عینک ایمنی – برای برشکاری و محافظت در برابر گرد و خاک
• ماسک حفاظتی - برای جوشکاری و محافظت در برابر گرد و خاک
• کمربند ایمنی – طناب ایمنی : برای کارگرانی که در ارتفاع کار میکنند





استفاده از ابزارآلات محافظتی علاوه بر احتیاج به عنوان یک قانون در ساختمان سازی باید اعمال شود.یکی از مواردی که ناظر شهرداری بر اجرا و استفاده آن اصرار دارد،استفاده از ابزارآلات محافظتی در جریان پروژه است.برخی از کارهای ساختمانی به دلیل رعایت نکردن موارد محافظتی و استفاده از ابزارهای ایمنی با معلق شدن و جریمه نقدی مصادف شده اند.پس قطعا مراقب باشید که سهل انگاری کارگران  و تیم کاری باعث نشود که دچار جریمه و بسته شدن پروژه  شوید. برای خرید لوازم ایمنی و کار به صورت عمده و آنلاین میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه نمایید.