سانای

سانای

سانای

سانای

مشاوره ی ازدواج : چه خصوصیاتی دلیل می شود دیگران از ما دوری بجویند پس نکات با این بانوانان ازدواج نکنید؟

مشاوره زناشویی: کدام خصوصیاتی دلیل می شود دیگران از ما دوری بجویند پس نکات با این دوشیزگانان ازدواج نکنید؟

1- دوشیزگان احساساتی

این مدل دختر حیات خود را مطابق فیلم های عاطفی و کتاب های رمان سپری می کنند. و آن ها در انتظار آقازاده ای هستند که با مرکب سفیدش از میان ابرهای آسمان آبی به زمین آید

  مشاوره ی ازدواج و او را ترک بر اسب سپید کند ، به جایی ببرد  که هیچ اندوهی وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبی عمر سپری کند. آنها دوشیزگانهایی هستند که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمی دانند.

او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگهداری کند، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید!


6-دوشیزگانهای پول پرست

نیازی به توضیح نیست که اینها چه جور دخترهایی هستند. این دخترها نشانه هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آنها را می شناسد: آنها مدام در مورد مسائل مالی حرف می زنند، اولین سوالاتی که می پرسند

 در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضع اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می شوند!

قضیه خیلی ساده است، دوشیزگانی که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی خورد. رابطه عاطفی با چنین بانوانانی بی نهایت شکننده و نامطمئن است  مشاوره زناشویی وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد.

اگر چنین بانوانی هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم می خواهند با کسی ازدواج کنند که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آنها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.