سانای

سانای

سانای

سانای

خرید خرید لاستیک هوندا از کدام سایت باشد؟

مزایای خرید لاستیک عقب هوندا  به شکل کاملاً آنلاین

 

این روزها مردم به دلیل شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود دارند پیگیر هستند تا کارهای شخصی را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در وقت و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که امکان دارد همچنان خرید آن برای مردم عجیب باشد خرید لاستیک عقب هوندا به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش لاستیک عقب هوندا یکی از مواردی است صورت اینترنتی هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین فروشگاه هایخرید لاستیک عقب هوندا سر بزنید میتوانید به گودفورپی مراجعه کنید.

لاستیک موتورسیکلت

یکی از میله اهرمی ها را از لبه طوقه وارد لاستیک کرده و با توجه به پاره نکردن تیوب و گیر کردن تیوب بین میله و طوقه که باعث سوراخ شدن آن میشود، اهرم را به صورت عمودی به توپی نزدیک کنید.

به همین ترتبی میله اهرمی دیگر را وارد طرف دیگر لاستیک موتورسیکلت کرده و در جهت عقره های ساعت حرکت دهید تا به اهرم اول برسیدو پس از یک دور کامل که یک لبه لاستیک کاملا جدا شد.

مهره والف را باز کنید و تیوب را از لابه لای لاستیک بیرون بکشید.

اهرم ها را جدا کرده و لاستیک قدیمی را با کشیدن جدا نمایید.

لاستیک موتورسیکلت

نوار دور طوقه موتور سیکلت را تعویض کنید. توجه کنید که سیم پره موتور سیکلت از درون لاستیک بیرون زدگی نداشته باشند.

یک لبه لاستیک جدید را به صورت درست جا بیندازید. توجه کنید که مسیر گل (طرح گل) بعضی از لاستیک ها باید به صورت صحیح و در جهت چرخش لاستیک جا بیفتد. شما به راحتی میتوانید با لمس کردن سطح لاستیک جهت درست را متوجه شوید. دستتان را روی گل لاستیک بکشید هر طرفی که دستتان راحت تر حرکت کرد (به لبه های گل گیر نکرد) باید لاستیک را در جهتی جا بیندازید که با چرخش لاستیک روی سطح زمین لبه ها کمتر سابیده شوند.

دقیقا عکس مراحل فوق را تکرار کنید تا لاستیک را جا بیندازید. چرخ را جا انداخته و پیچ چرخ را محکم کنید و لاستیک خود را با استفاده از تلمبه باد نمائید.

به سبب معرفی می توانید به کلیک مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.