سانای

سانای

سانای

سانای

سوابق دکتر آرام در کنار تست چاکرا با تحلیل رایگان

علائم باز شدن چاکرا هفتم: در زمان استرس زیاد، افراد ممکن است تلاش کنند تا ذهن و بدن خود را متعادل کنند و جایگاه خود را در جهان پیدا کنند. انرژی شما بر همه چیز در اطراف شما تأثیر می گذارد و طرز فکر شما قطعاً می تواند بر محیط شما و افراد درون آن تأثیر بگذارد. اگر احساس می کنید از دنیا دور هستید، چاکرا هفتم یا چاکرا تاجیی شما ممکن است از تعادل خارج شده باشد.  پس از تعادل شش چاکرا اول، می توانید برای چیدمان کامل روی چاکرا هفتم مراقبه کنید. برای اطلاع از وضعیت چاکراهای خود حتما تست آنلاین چاکرا را انجام دهید.

چاکرا تاجی متعادل به شما خرد و خودآگاهی می بخشد، به شما این امکان را می دهد که به عنوان بخشی از جهان با دیگران ارتباط برقرار کنید.

هفت چاکرا (ریشه، خاجی، شبکه خورشیدی، قلب، گلو، چشم سوم و تاجی) همگی نقش مهمی در تعادل ذهن، بدن و روح شما دارند. یادگیری در مورد چاکراها می تواند به شما کمک کند تا با خودتان مطابقت داشته باشید تا با نیازهای خود هماهنگ شوید.

برای درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، باید ابتدا چاکرا تاجی را بشناسید. چاکرا هفتم چاکرا تاجی نامیده می شود که انرژی هوشیاری می دهد.

این انرژی ذهن درونی ما را به جهان متصل می کند. در بالای سر، درست بالای چاکرا چشم سوم قرار دارد. چاکرا تاجی با خرد و احساس درک در مورد جهان ارتباط دارد.

با دیدن خود به عنوان بخشی از جهان، می توانید استرس دنیای مادی را کنار بگذارید و به چیزهای مهم توجه کنید.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به چاکرا وارد شوید

با پاک سازی کالاهای غیرضروری زندگی مینیمالیستی را تمرین کنید. اگر تجربیات احساسی و گذشته مانع شما می شود، سعی کنید آنها را روی یک کاغذ بنویسید و کاغذ را بسوزانید تا به شما کمک کند این تجربه ها را کنار بگذارید.

هنگامی که توانستید نیازهای مادی و زمینی خود را پشت سر بگذارید ، می توانید تعادل را به چاکرا تاجی خود بازگردانید.
علائم باز شدن چاکرا هفتم: بیرون رفتن

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، از خانه بیرون بزنید. چاکرا تاجی مسئول ارتباط شما با همه چیز در اطراف شما است.

بیرون رفتن را تمرین کنید و ارتباط و اتحاد خود را با دنیای اطراف احساس کنید. این به شما کمک می کند بزرگی و زیبایی که از آن جدا هستید را احساس کنید.
علائم باز شدن چاکرا هفتم: فعالیت بدنی

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، یوگا کنید. یوگا ابزاری مهم در ایجاد تعادل در چاکرا تاجی شماست. حالت های یوگا برای چاکرا تاجی باید بر حرکات معکوس و ترمیمی متمرکز باشد تا به تعادل در چاکرا چشم سوم کمک کند.

در زیر حالت ها و حرکات خاص یوگا برای اتصال شما به انرژی چاکرا تاجی شما آورده شده است.
علائم باز شدن چاکرا هفتم: تأییدها

برای رسیدن و درک علائم باز شدن چاکرا هفتم، تاییدهای مثبت را تکرار کنید. تأییدهای مثبت یک روش ساده و مفید برای بهبود برنامه نویسی منفی است که می تواند در بدن ظریف شما جای گیرد. هنگام تعادل چاکرا تاجی خود، تمرین کنید که این عبارات را با خود بگویید:

– من معنویت را در درون خود گرامی می دارم

– من به خرد جهان هستی گوش می دهم

– من به حکمت الهی باز هستم

– من در آرامش هستم

– من در لحظه فعلی زندگی می کنم

جهت معرفی بیشتر می توانید به aramgroup وارد شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.