سانای

سانای

سانای

سانای

برای گردشگری کم هزینه چه باید کرد؟


برای گردشگری کم هزینه چه کنیم؟

روزهای پایانی اسفند ماههیجان و شادی خاصی در بین مردم دارامیباشد.از یک طرف دل نگرانی

تمیزکاری خانه و کارهای عید و از سوی دیگر برنامه ریزی برای پر کردن وقت های فراغت در تعطیلات نوروز وجود دارد.

سفر رفتن هم ازجمله از برنامه هایی میباشد که می تواند لحظههای شاد نوروزی را برای شما

دلنشین تر کند.اگر شما هم دغدغه سفر دارید با ما همراه باشید تا کمی با هم برنامه ریزی کنیم.


اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بر این باور هستید که سفر باید حتما در مسافتهای دور و دراز و به مدت طولانی انجام شود،یا به کلی قید سفر را بزنید یا هزینه های زیادی را متقبل شوید و کیلومترها برای دیدن دریا، تماشای فلان آثار باستانی یا بازدید از فلان دریاچه و جنگل سفر کنید و از بسیاری از جاذبه هایی که در همین نزدیکی شماست غافل بمانید.

برای سفر ارزان ولی شیرین قبل از هر چیز باید این باور را در ذهن خود و خانواده تغییر دهید و بتوانید با طی مسافت بسیار کوتاه به یک منطقه طبیعی جالب مانند یک آبگرم طبیعی،تفرجگاه و یا یک اثر تاریخی که در نزدیکی شهر  شماست،بروید.


روزهای بهاری فرصت بسیار خوبی ست که در شهرتان قدم بزنید و سری به خیابان ها و محله هایی را که قبلا ندیده اید،بزنید .


اما اگر تاکید دارید حتما به شهرها و استان های دیگر سفر کنید ،حداقل این بار مکان جدیدی را انتخاب کنید و از رفتن به مسیرهای تکراری خودداری کنید.ضمن آنکه مسائلی را در نظر بگیرید تا سفر بهتری را تجربه کنید.


یکی از اصلی ترین و پر هزینه ترین دغدغه های سفر جای خواب و استراحت است. شاید فکر کنید مسافرخانه ها مکان های شلوغ، کثیف و محقر هستند و یا از امنیت کافی برخوردار نیستند. اما این ذهنیت را فراموش کنید. حتی مسافرخانه ها هم امروزه پیشرفت کرده و فضای مطلوبتری دارند.


حتی در ایام عید،اتاق ها و خوابگاه های بسیاری از مدارس و دانشگاه ها با هزینه بسیار پایین اجاره داده می شود و می توانند گزینه خوبی برای اقامت شما باشند.




وحشتناک ترین منظره دنیا درکدام منطقه می باشد


پرخطر ترین منظره کره خاکی درکجاست


تصویرسازی شما از اسم شبیه جزیره مترسک چه میباشد؟ یک نام فانتزی دخترانه

که به دنیای کارتونی بچه ها ربط داده می شود یا نامی که احتمالا قراراست روی یک شهربازی نهاده شود؟


افراد مکزیک قبل از آنکه این اسم برای یک شهربازی کودکانه در نظر گرفته باشند، آن را روی ترسناک ترین

منظره جهان که جاذبه توریستی دست است سازشان گذاشته اند! شهری که نماد گردشگری سیاه در مکزیک به شمار می رود و شما را به دیدن هزاران عروسک زشت حلق آویز دعوت می کند!

 

وحشتناک ترین باغ دنیا!

 

 

شاید نمونه ایرانی این ژانر از گردشگری را بتوانید در باغ درویش خان ببینید که البته هم در انگیزه های شکل گیری آن تفاوت چشمگیری با جزیره عروسک ها وجود دارد و هم در شخصیت سازنده اش. با این حال، وجه اشتراک این دو باغ، خلق یک جاذبه گردشگری خوفناک است که در اثر یک اندوه عمیق درونی خلق شده اند و در گذر زمان توانسته اند در حد و اندازه یک جاذبه گردشگری مطرح شوند.

 

 

باغ درویش خان

 

باغ سنگی درویش خان در 40 کیلومتری جنوب شرقی سیرجان قرار گرفته و از 40سال پیش که زمین زراعی درویش خان دستخوش اصلاحات ارضی شد، به این شکل درآمد.

 

 

درویش خان به نشانه اعتراض و در واقع به خاطر رنجی که از این اتفاق کشید، درخت‌های باغش را که دیگر خشک شده بودند، در جای دیگری کاشت و سنگ‌هایی را از کوه‌های اطراف جمع کرد تا میوه درختان ازدست رفته‌اش باشند؛ کاری که باعث شد خیلی‌ها بگویند پیرمرد چون نتوانسته این حادثه را تحمل کند، مجنون شده است.

 

 

باغ درویش خان!

 

کرولال بودن درویش‌خان و اینکه نمی‌توانست چیزی از گذشته و حالش بگوید هم باعث شده بود که اهالی روستا او را یک مرد عجیب‌وغریب بدانند. تا زمانی که چند سال پیش تعدادی گردشگر و مسافر، اتفاقی باغ سنگی را دیدند و این باغ به عنوان یک جاذبه گردشگری رونق گرفت.

جالب ترین خشکی دنیا در کشور مصر


جالب ترین کویر کره خاکی در کشور مصر


کشور مصر این روزها اگرچه به علت بالاوپایین های سیاسی از فهرست مسافرت های توریستی

جهان خارج شده ، ولی اکنون هم ازجملهاز دیدنی ترین مناطق دنیاست که جاهای

تاریخی و طبیعی اش به یک اندازه برای گردشگران خارجی هیجان می باشد. مصر که گمان می رود کلیه ی دنیا

از بزرگی اهرام ثلاثه اش آگاه باشند، ولی قطعا از عظمت کویر ناشناخته آن خبر ندارند!

کویر سفید رنگ بی نظیری که تنها در مصر وجود دارد و البته همان هم هنوز به طور کامل کشف نشده است.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

 

صحرای بیضاء یا کویر سفید (Sahara el Beyda) منطقه وسیعی از مصر است که در نزدیکی روستای الفرافرة قرار دارد. صحرایی که خاک آن نشانی از زردی و سرخی کویر ندارد و خاک سفید آن در سال های اخیر گردشگران زیادی را برای تماشای آن به مصر کشانده است.

 

 

به خصوص که این صحرا در نزدیکی صحرای سیاه و کوه های کریستالی مصر قرار گرفته و همین جذابیت این منطقه را چند برابر می کند.

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

اگر در شب گذارتان به صحرای بیضاء بیفتد، به احتمال زیاد خاک این صحرا را با برف های پودری زمستانی اشتباه خواهید گرفت! اما این صحرا نه تنها رنگ برف را تا به حال به خود ندیده، بلکه آنقدر داغ و درخشان است که تورهای گردشگری، ترجیح می دهند شب ها مسافران خود را به این کویر ببرند.

 

 

در صحرای بیضاء می توان عجیب ترین نمونه از سنگ های گچی را دید که با ملایم ترین بادها دچار فرسایش شده اند و به شکل های عجیبی درآمده اند. یکی از معروف ترین این نوع صخره ها که در صحرای بیضاء به وفور پیدا می شود، سنگ های قارچی شکلی است که به شکل غیرقابل باوری شبیه قارچ های غول پیکر خوراکی به نظر می رسند.

 

 

عجیب ترین کویر دنیا در مصر

 

البته در سال های اخیر صخره های سست و گچی این صحرا با بی توجهی گردشگرانی که از سست بودن خاک منطقه خبر ندارند، آسیب های زیادی دیده اند.


کویرمصر

صحرای بیضاء محل امنی است که گردشگران می توانند چند شب را در آن سر کنند بدون آنکه خطر حمله جانوران آنها را تهدید کند. در این صحرا خبری از خزندگان و حشرات خطرناک نیست و تنها حیوانی که اگر توریست ها خوش شانس باشند می توانند ببینند، روباه است که سرو کله آن در نیمه های شب برای خوردن باقیمانده غذای توریست ها پیدا می شود.

چنین مارک از ریمل ها را خریداری نکنید!

 چنین مدل از ریمل ها را خریداری نکنید!

تمام کالا های آرایشی  بهداشتی خوبتر است سبک و قابل زیر آب گرفتن باشندو از مدلهای شناخته شده باشند.

محقق یوسفی، نوشت: سورمه استخری» از سورمه ‌های با مارک‌های معتبراست که به دلیل

حجم زیادی که به مژه‌ها می‌دهد و به آسانی هم تمیز نمی گردد، این دوره ها طرفداران زیادی کسب

 کرده و حتی در مترو با انواع مارک‌ها خرید و فروش می‌شود.

افراد بسیاری سوال کرده‌اند که استفاده از این نوع ریمل عارضه‌ای دارد یا نه. در پاسخ باید گفت بسیاری از مشکلات ثانویه مربوط به ریمل‌ها مثل التهاب‌ها و حساسیت‌ها به‌خصوص در ناحیه پلک فوقانی به‌دلیل وجود نیکل در آنهاست. وقتی ریمل ضدآب است و سنگین و به آسانی شسته نمی‌شود، عوارض و مشکلات پوستی‌ای که ایجاد می‌کند، بسیار بیشتر از ریمل‌های کلاسیک است.

درکسانی که سابقه ابتلا به گل‌مژه دارند،‌ اگر از ریمل ضدآب استفاده کنند، به دلیل انسداد بیشتر مجاری خروجی سبوم احتمال بروز عفونت‌ با باکتری و گل‌مژه بیشتر می‌شود. به طور کلی، باید گفت تمام محصولات آرایشی -بهداشتی بهتر است سبک و قابل‌شستشو و از مارک‌های معتبر باشند. هر چه ماده آرایشی دیرتر از روی پوست پاک شود و سنگین‌تر باشد، عوارض آن شدیدتر و ماندگارتر است. خلاصه اینکه، بدون هیچ آرایشی وارد استخر شوید تا ضرری به شما و دیگران نرسد.

اززبان مهندسین سوال می شود اختلافی میان طراحی وب سایت ارزان و پرهزینه هست ؟

آیا اختلافی بین ساخت سایت کم هزینه و گران وجود دارد ؟

آیا فرقی بین ساخت وب سایت ارزان و پرهزینه وجود دارد ؟

اختلاف در هزینه طراحی سایت, دلایل بالا رفتن قیمت طراحی سایت

اولین سوالی که بسیاری از متقاضیان که درپی سفارش طراحی سایت هستند از ما میپرسند ،

 قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود درباره تفاوت طراحی سایت ارزان و گران سوال میپرسند و علاقه مند هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه طراحی آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند

 یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن

یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست

وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت

افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه

 سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی

در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی

که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

به طور کلی این سه فاکتور باعث افزایش و یا کاهش هزینه طراحی سایت ارزان میگردد .