سانای

سانای

سانای

سانای

شکل های تشکیل متن تازه قسمت 2

این مقاله توسط وب سایت ساخت سایت گردآوری شده است.


مدل های ساخت متن جدید پارت 2 

تولید متون تازه یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن نوشته تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ایجاد مطلب جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به نوشته ها موجود در اینترنت ، خواندن مقالات وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و ساخت محتوا هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید مطلب تازه کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به متون درج شده توسط خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه کاربران می باشد و تجربیات نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با افراد موفق میتواند یکی از راه های ایجاد متن تازه باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوشیوه انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن مصاحبه های ویدئوی کاربران زیادی را به تار نما خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان ثابت خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان دهنده پیشرفت ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک تارنما نزد گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از دو شیوه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این محتوای به دست پایگاه قیمت طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.