سانای

سانای

سانای

سانای

عمل جراحی فک چه موقع الزامی است ؟

عنوان: نکاتی مهم درمورد عمل جراحی بینی یا راینولوژی بدانید

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

کاشت ناخن برای زیبایی بیشتر دست ها و ناخن ها در بین خانم ها طرفداران خاص خود را دارد که با آشنایی با انواع روش های کاشت ناخن میتوانید بهترین روش را برای این کار برگزینید.

کاشت ناخن در کشور رواج پیدا کرده است. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن آن، از جمله این دلیل است . خانم‌هایی که از ناخن‌های مصنوعی و کاشته شده استفاده می‌کنند برای زمان طولانی ممکن است مشاهده کنند که ناخن‌های طبیعی آنها نازک‌تر و مات‌تر شده است و در مواردی منجر به عوض شدن جهت و محور ناخن می‌شوند.»او پیشنهاد می‌کند که اگر اصراری برای استفاده از ناخن‌های مصنوعی وجود دارد، این ناخن‌ها هر 3 ماه یک بار برداشته شوند و اجازه داده شود تا ناخن‌های طبیعی استراحت کنند.

چسب‌هایی برای آهن
افزایش طول ناخن‌ها ممکن است به وسیله ناخن‌های پلاستیکی که کل ناخن یا انتهای ناخن را می‌پوشاند انجام شود. این ناخن‌های مصنوعی با چسب‌هایی چسبانده می‌شوند که حاوی methacrylate هستند که ماده‌ای حساسیت‌زا است و ممکن است باعث شکاف و ترک ناخن شوند.

دکتر بلیغی معتقد است: «پوشاندن ناخن‌ها به وسیله چسب به دلیل وجود آکریلات در ترکیبات آنها از لحاظ طبی و پزشکی عوارضی نظیر پوسته‌ریزی، تغییر بافت ناخن و عفونت‌های قارچی به خصوص کاندیدا را به وجود می‌آورد و به جز در افرادی که بافت ناخن در آنها به دلیل ژنتیکی یا بیماری از بین رفته است ، توصیه نمی‌شود.»

براساس گزارشهای موجود، چسب‌هایی که برای چسباندن ناخن‌های مصنوعی به کار می‌روند به دلیل آزاد کردن سم سیانید و بخار ناشی از آن می‌تواند باعث مسمومیت و حتی فوت افراد آرایشگر شود.

کاشت پودری
در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می‌شود و تا  اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند. بهترین نوع کاشت همین نوع پودری است.  برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان‌کشی دقیق و حرفه‌ای جهت یکسان بودن انگشت ها نیاز است.

کاشت ژل
مواد ژل به صورت آماده قابل خریداری است. آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آنها با هم فرق می‌کند. به طور کلی کاشت با قالب یا قلم دو شیوه متفاوت در کاشت پودری هستند که هر یک مزیت‌ها و نکات منفی مخصوص به خود را دارند.

به‌طور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.