سانای

سانای

سانای

سانای

عوامل پیشرفت در تجارت الکترونیکی

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

بعداز بدست اوردن آگاهی تکمیل در رابطه با روش های کسب و کار اینترنتی ، یک مدیر خوب است در خصوص با عوامل بااهمیت و متاثر در موفقیت یک کار و آنلاین معلومات لازم را داراباشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.