سانای

سانای

سانای

سانای

انتخاب پشم سرامیک به شکل غیر حضوری

ویژگی های خرید  پشم سرامیک به صورت آنلاین

 

دراین روزگار افراد به دلیل کار زیاد که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از فروشگاه مطمئن باشد باعث میشود در انرژی و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که امکان دارد همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید خرید پشم سرامیک به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه خرید پشم سرامیک یکی از مواردی است که به شکل آنلاین هم می توانید انجام دهید .

 

پشم سرامیک چیست؟ و چرا برای انسان خطر ناک است ؟

پشم سرامیک چیست ؟ پشم سرامیک یا عایق سرامیک یکی از عایقهای الیافی گران قیمت نسوز که از اکسید آلومینیوم  و سیلیس تولید می شود .

نام لاتین این عایق سفید رنگ ceramic wool است . که به آن kaowool نیز می شناسند .

این عایق جزو خانواده عایقهای الیافی نسوز مانند پشم شیشه و پشم سنگ و سایر عایق های معدنی الیاف است . نوعی عایق که تحمل بالایی در برابر حرارت های زیاد را دارد که عمده کاربردش در کوره های مذاب سنگ و شیشه استفاده می شود .

اولین بار در سال 1950 فیبر سیلیکات آلومینیوم به عنوان پشم سرامیک اسم گذاری شد .که به صورت سوزنی تولید می شود .

این عایق بسیار گران قیمت است . و برای صنعت های کوچک مقرون به صرفه نیست و به دلیل سرطان زایی و خطراتی که برای انسان دارد در فضای باز و دید استفاده نمی شود . ولی نوعی محافظ در برابر آتش های زیاد است .

الیاف سرامیکی در انواع مختلفی که به آن شکل داده شده است استفاده می شود . محصولات پشم سرامیک از آلومینا و سیلیکا تولید می شود . در واقع این عایق سرامیک مانند پشم سنگ داری خصوصیات و مزیت و معایبی دارد که از خصوصیات مهم این عایق عباتند از :

مقاومت بالا در برابر آتش و سایش ، تحمل شوک حرارتی بالا ،هدایت حرارتی کم ،ذخیره گرمایی کم ،مقاومت در باربر مواد شیمیای و قارچ و کپک

محصولات پشم سرامیک جهت مقاوم سازس با فیلامنت های شیشه ای و فلزی و همچنین در بعضی از پارچه های پشم سرامیک از فویل آلومینیوم استفاده می شود .
انواع محصولات

انواع پشم سرامیک ها به صورت پتو ،طناب ،فله ،نوار ،کاغذ نسوز،نوار نسوز ،و پارچه آلوم گلس که به بازار عرضه می شود . ولی عمده پشم سرامیک هایی که بیشتر استفاده می شود. پتویی و برد سرامیکی است .

پتو سرامیکی یا لحافی در عرض 61 سانت و طول 7.20 متر تولید می شود .این عایق به صورت رول و کاملاً شکل پذیر و انعطاف پذیر است .این عایق در صورت نیاز با فویل روکش می شود که برای ایجاد حرارت بیشتر از فویل جهت تابش استفاده می شود .این عایق پتو سرامیکی در انواع ضخامت ها از 2 سانت تا 10 سانت و چگالی این عایق از 64 کیلوگرم تا 200 کیلوگرم در متر مکعب تولید می شود .

طناب سرامیکی

طناب سرامیک جهت بستن پتوی سرامیک استفاده می شود در مکانهایی که حرارت بالا است و نمی توان از سازه های فلزی استفاده کرد . به دور عایق پتویی پیچیده می شود و آن را نگه می دارد . این طناب در انواع ضخامت ها  از 1سانت تا 5 سانت تولید می شود .
پشم سرامیک در چه دهه از سال وارد بازار شد ؟

 

برای معرفی می توانید به click here بروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.